יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

אנו מבצעים סקרים במגזר הערבי




למטרות שונות

       עסקי- החדרת מוצר, חוויית לקוח, סקר שוק, שביעות רצון צרכנים, מדדי שירות, התנהגות צרכנים.
       חברתי- תחומים שונים.
       ציבורי- דעת קהל, מפלגות, רשויות מקומיות.


סקר לדוגמה- שימושי בנקים במגזר הערבי ספטמבר 2011 

תהליך העבודה

  •  הגדרת הצורך של הלקוח.
  •  בניית סקר מתאים:
  •   o  בניית שאלון הסקר.
  •   o  הגדרת המדגם הנכון.
  •   o  איסוף נתונים בכלים המתאימים.
  •   o  עיבוד וניתוח הממצאים.
  • הגשת הנתונים עם המלצות לביצוע (ייעוץ מקצועי לגבי המגזר הערבי).

למה אנחנו?



  • לחברת "שער למגזר" נסיון רב שנים במגזר הערבי. החברה עוסקת בתחומי פעילות מגוונים במגזר ונגישה לאנשים ותהליכים באופן אובייקטיבי ומקצועי.
  • לחברה כלי ייחודי לאיסוף נתונים (במקרה של סקר אינטרנטי)- רשת של כ- 60 אתרי אינטרנט מקומיים המאפשרים מדגם גדול, איסוף נתונים מפלחי שוק שונים וניתוחם באופן הנותן תמונה מדויקת.
  • הניתוחים הסטטיסטיים מבוצעים ע"י מומחים בתחומם ובהמשך לכך מועלים בפני הלקוח באופן ברור וישים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה