למטרות שונות:
› עסקי- החדרת מוצר, חוויית לקוח, סקר שוק, שביעות רצון צרכנים, מדדי שירות, התנהגות צרכנים.
› חברתי- תחומים שונים.
› ציבורי- דעת קהל, מפלגות, רשויות מקומיות.
סקר לדוגמה- שימושי בנקים במגזר הערבי ספטמבר 2011
תהליך העבודה:
- הגדרת הצורך של הלקוח.
- בניית סקר מתאים:
- o בניית שאלון הסקר.
- o הגדרת המדגם הנכון.
- o איסוף נתונים בכלים המתאימים.
- o עיבוד וניתוח הממצאים.
- הגשת הנתונים עם המלצות לביצוע (ייעוץ מקצועי לגבי המגזר הערבי).
למה אנחנו?:
- לחברת "שער למגזר" נסיון רב שנים במגזר הערבי. החברה עוסקת בתחומי פעילות מגוונים במגזר ונגישה לאנשים ותהליכים באופן אובייקטיבי ומקצועי.
- לחברה כלי ייחודי לאיסוף נתונים (במקרה של סקר אינטרנטי)- רשת של כ- 60 אתרי אינטרנט מקומיים המאפשרים מדגם גדול, איסוף נתונים מפלחי שוק שונים וניתוחם באופן הנותן תמונה מדויקת.
- הניתוחים הסטטיסטיים מבוצעים ע"י מומחים בתחומם ובהמשך לכך מועלים בפני הלקוח באופן ברור וישים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה